ריפוי גוף נפש נשמה

מטרת המדור גוף-נפש-נשמה היא לפתוח את עיניכם לאפשרות של ריפוי שלם - הוליסטי בשיטות טבעיות אשר אינן חודרות את גוף האדם ומטפלות בכל רבדיו.

ריפוי עצמי הינו האפשרות הכי נכונה על מנת למנוע את חזרת המחלה לגוף. מקור מחלה מתחיל ברבדים הרוחניים וכאשר האדם אינו מזהה את חוסר האיזון הנפשי שבו נוצרת מחלה בגוף אשר מאותתת לאדם כי עליו לעשות שינוי רוחני.

טיפול אלטרנטיבי מטפל במקור הבעיה ולא בסימפטומים שלה כפי שהרפואה הקונבנציונלית עוסקת אשר אין לה את הידע הנידרש להכיר במקור הבעיה וכל המחלות מקבלות התייחסות דומה אצל כל האנשים.
טיפול אלטרנטיבי מטפל בכל אדם בצורה אישית אינדיבידואלית ומכירה ברוח-נפש האדם אשר נכלל בתהליך הריפוי.
ברכת רפואה שלמה!

כיצד הגעתי לעולם הטיפולים:

הגעתי לעולם הטיפולים כשהתייאשתי מעצמי. הרגשתי שאני תקועה ואני לא מצליחה לשלוט בחיים שלי, אני נסחפת אחרי עברי הרודף אותי ורצוני העיקש להשאר היכן שאני נמצאת ללא מוכנות להשתנות באמת. זאת היתה הפעם הראשונה שהלכתי לטיפול. הרשתי לעצמי להחשף לפני מישהו שאני לא מכירה, קיבלתי בפני עצמי את העובדה שאני לא מצליחה להשתנות בכוחות עצמי ואני צריכה עזרה חיצונית. בשיעור פרחי באך שלמדתי בזמנו, הבעתי לפני התלמידים את מה שעובר עליי, בסוף השיעור קיבלתי הזמנה מהמורה לבוא לטיפול אישי וקיבלתי אותה. חוויתי בין 20-30 טיפולים בערך באותה תקופה ועדיין מטופלת כשצריך. נגעתי במצבים רגשיים עמוקים מאוד בתוכי. השתחררתי מתגובות אלרגיות של הגוף שהיו במשך שנה שלמה שקדמה לטיפול. עברתי התחדשות אישית וחיי השתנו מקצה לקצה. גיליתי את האור בקצה המנהרה. השיטה שטופלתי בה היתה ipec (קישור לאתרי ipec בדף הקישורים) שפתחה לי את הדלת לעולם הריפוי. למדתי את השיטה והבנתי שכל מחלה מקורה בחוסר איזון פנימי הנובע מהלא-מודע שלנו. שם הרגשות לוקחות פיקוד מתוך הפחדים והטראומות, אי ההבנות והספקות, האמונות והתפיסות השגויות, המשתלטות על מציאות חיינו ולוקחים בהם חלק נרחב. תפקידנו לסלק אותם מתוך חיינו, למען מציאות טובה יותר, לעצמנו וכמובן ישפיע מאליו על האחרים והעולם הסובב אותנו.
מאז ומתמיד עסקתי במחקר הנפש שלי שהובילה אותי למתן עצה לחברים קרובים. לימודי האסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, הובילו אותי להעמיק בנפשי ובחיפוש משמעות רוחנית לחיים. משם הדרך הובילה לאמונה בבורא עולם האחד והיחיד הרופא כל יכול הקב"ה, אשר ברא את האדם בחוכמה, ויצר עולם יש מאין ומטרתו להביא רק אור ואהבה לכל העולם כולו. מכאן אני מקבלת את הכוח לעזור לאחרים, לא על עצמי אני סומכת בריפוי, רק על כוח האמונה, והרצון לגעת באהבה ללא תנאי הקיימת עמוק בתוך כל נשמה שהיא חלק אלוקה ממעל.

מי היא המטפלת:

המטפלת היא כלי ביד היוצר. עליה להיות בנפש שקטה, עם רוח תעוזה ואמונה בכוח הריפוי, עם המודעות לנצחון על הזמן, מחוברת לכוח הריפוי של היקום שהוא מקור החיים. אז ורק אז נפתח צינור של שפע, של חמלה ואהבה העובר דרך המטפל/ת וממלא את המקומות החשוכים באור. הריפוי בא מהמטופל עצמו והוא זה שמאפשר באמת לריפוי לקרות. המטפלת היא צינור המאפשר מקום, שינוי וקבלה עצמית. חשוב שהמטפלת תהיה נקיה מראיה סובייקטיבית ותהיה בקבלה מלאה לכבד כל אדם במקומו הוא. אין דבר בעולם שאנו עוברים שקורה במקרה שאינו קשור עמוק לנפשנו ונשמתנו. בשפת הקבלה נקרא הדבר תיקון. תיקון העולם הוא תיקון עצמנו בראשונה. מטפלת מכבדת הן את המטופל והן את מחלתו, שהיא כלי לצמיחה והתחדשות. מטפלת היודעת להפריד בין עצמה למטופל, תוכל אפילו לקבל היא בעצמה ריפוי בזמן טיפול באחרים. תשלום על זמן הטיפול למטפלת הוא הכרחי על מנת שלא יהיה ביזיון ואז לא יהפוך הטיפול לזכות המטופל, שרק דרך בחירתו בעצם נותן לריפוי להתממש ולקרות השלמת התשלום סוגרת מעגל של לתת ולקבל בין המטפל למטופל. מטפל/ת טובה היא זאת שמלמדת את המטופל כלים שיוכל לעזור לעצמו. לא באופן המיידי אלא לטווח הרחוק. מטרת המטפלת בטיפול היא להביא את האדם לנקודה שיתחבר ויקשיב לעצמו ויכיר במקומו. כשאנו יוצאים מאיזון ואיבדנו את נקודת האיזון המטפלת תחזיר אותנו לשם.

מה זאת מחלה:

מחלה הינה בחלקה גופנית ובחלקה בנפשית. חוסר איזון באנרגיות המשפיעות עלינו מביאים ליצירת מחלה. כל מקור מחלה מתחיל בעולמות הגבוהים מהגוף, בעולם הנפש-רוח-נשמה. תיקון התפיסות והאמונות שלנו יביאו לבריאות ואושר פיזי ורוחני. עצם הקיום בעולם הזה הינו מלא בעליות ומורדות בחיים. העבודה האישית שלנו להיות בתנועה תמידית של רצוא ושוב על מנת לשמור על איזון והרמוניה בחיים. כאשר אנו לוקחים את הריפוי, לא למקום של עכשיו אני רוצה להיות בריא ואני אקח כדור נגד כאבים וזה יעבור והנה שכחתי בכלל שהייתי חולה, אלא נעמיק בשורש המחלה, נחפש את הכאב וניגע בו וניתן לו ביטוי, הוא יביא אותנו לבסוף להכרה של טעותנו, ומשם הדרך לחמלה ומחילה, הן לעצמנו והן לאחרים ולבריאותנו. הדבר מביא אותנו למקום של פשטות, צניעות וענווה הבאה מההבנה כי לא אנו שולטים על החיים האלה ועל איך הם עובדים. המחלה מראה לנו שסטינו מחוקי היסוד של הבריאה, יצאנו מאיזון כי לא פעלנו בדרך הנכונה. המחלה נותנת לנו את ההזדמנות לעצור את "החיים סחור-סחור" ובאמת להתבונן. מי שלא מוכן להקשיב והוא עקשן גדול, יקבל מחלה קשה יותר בשביל לעורר אותו. הכל כמובן לפי מידת האדם והיכולת שלו לעמוד בנסיון. יש לטפל בגוף כדבר חי ונושם, בעל רגשות, מחשבות, אמונות, חלומות. כל החלקים בתוכנו רוצים להתבטא וליצור וכשהם יעבדו יחד בהרמוניה הרגשה של סיפוק, שמחה ויצירה יביאו מזור.
כל אדם בחייו לומד את חוקי הבריאה מחדש מתוך הזכרות. כלומר מתוך ידיעה מעולם הנשמה הרוצה שנזכור אותה כאן בעולם החומר. עלינו לחבר שמים וארץ ולפעול יחד בהרמוניה ובאהבה.

כל מחלה המתקבלת בחמלה ומחילה
מביאה הזדמנות להארה ולצמיחה אישית

למה מאזנים גוף-נפש:

המאמץ לשמור על האיזון אמנם קשה אך משתלם, הרווח הרבה יותר גדול אם נתמיד ונקשיב לחוקי הבריאה אשר יביאו לנו אושר, בריאות ואהבה ועוד ועוד... אם רק נלך דרך הקושי שאנחנו יצרנו בעצמנו ולא באשמתנו אלא בבורותנו נצמח מכך. מחלה היא צמיחה כי היא מלמדת אותנו מי אנחנו באמת. אסור לוותר לעצמנו ולהתפשר, כולנו תלויים אחד בשני ליצירת עולם טוב יותר לכולנו
גוף ונפש אחד הם. הנפש מסומלת בדם וכשאוזל הדם הנפש נעלמת מהגוף, או כשנעלמת הנפש הגוף חדל להתקיים. על פי תורת הקבלה, אנחנו גם מעבר לזה. הנפש נמצאת בתוך הרוח והרוח בתוך הנשמה והנשמה בתוך החיה עד למקור הבריאה. אנחנו חלק מאלוקה ממעלה, נעשנו בדמותו ובצלמו ולכן גם יש לנו יכולות שאנו לא משתמשים בהם מחוסר ידיעה איך. עלינו ללמוד את עצמנו מחדש ולשים בצד את השכל ההגיוני שיודע הכל רק בחלקים חלקים ומנסה לחבר את הפאזל שבראשו, עבודה שמצריכה שנים. במקומו להיות במקום של ידיעת עצמנו האמיתי, בו מחלות ומוות, כאב וצער אינם משתלטים על חיינו, אלא רק אבני דרך הנועדים להביא אותנו להתחזקות, להתרוממות והתחדשות.

"וַיֹּאמֶר אִם-שָׁמוֹעַ תִּשְׁמַע לְקוֹל יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, וְהַיָּשָׁר בְּעֵינָיו תַּעֲשֶׂה, וְהַאֲזַנְתָּ לְמִצְוֹתָיו, וְשָׁמַרְתָּ כָּל-חֻקָּיו--כָּל-הַמַּחֲלָה אֲשֶׁר-שַׂמְתִּי בְמִצְרַיִם, לֹא-אָשִׂים עָלֶיךָ,
כִּי אֲנִי יְהוָה, רֹפְאֶךָ"
שמות, פרק טו, כוציור: גלית גילה לב
(כל הזכויות שמורות)
כי אני ה' רופאך













איך מטפלים:



שיטות הריפוי רבות ומקורן שונה. יש לטפל באדם בצורה שלמה (הוליסטית = whole) בכל הרבדים שלו. כל בעיה בגוף הפיזי עברה דרך רבדים גבוהים יותר עד שנוצרה. במידה ולא טיפלנו בהם מקודם, נוצרת מחלה בגוף הפיזי המהווה הזהרה כי משהו יצא מכלל איזון ואינו פועל על פי חוקי הבריאה (משורש המילה בריאות). ולכן על מנת לטפל באדם במקור הבעיה ולווא דווקא בתופעות הלוואי שלה ברמה הפיזית, יש לגשת לאדם מתוך עולמו הפנימי ולבדוק היכן נפלה החסימה או האמונה השלילית שהביאה למקור הבעיה או המחלה.
האדם בנוי מרובדים רבים: נשמתי - רוחני - שכלי - רגשי - נפשי - פיזי. שיטת הטיפול בה אני מטפלת יכולה דרך מבחן שרירים (בחינת שאלות בכן ולא על ידי חלש/חזק של שריר היד. עוד על השיטה בדף הקישורים באתר IPEC), כך שניתן במהירות לבדוק בצורה אובייקטיבית, העוברת את סף השכל הנותנת תגובות, לתשובות ישירות מהגוף שאינו יודע לשקר. כך ניתן להגיע בקלות למקור הבעיה ולטפל בה.
בנוסף אני נעזרת בידע האישי של מקריאת מפת הלידה האסטרולוגית והנומרולוגית של האדם. אני לומדת להכיר את האדם דרך התבוננות במפת הכוכבים המראים לי מבנה נפשי של האדם, אישיות, יעוד, מטרות, קשיים ועוד. לפעמים אני נעזרת גם בנומרולוגיה על פי השם המסמל את הנשמה של האדם למציאת היעוד והכוונה לדרך האישית של כל אחד.
כלים נוספים שאני נעזרת בהם בזמן טיפול הם: תמציות פרחי באך, רייקי, כוח המילה הכתובה ומילות קודש, תפילה וידע בסיסי בתזונה נכונה. כלים נוספים עולים בזמן טיפול כגון לחיצות אקופונטורה, תיפוף על הגוף, מטריצות ועוד.

האדם הינו חיבור בין גוף ונשמה " וַיִּיצֶר יְהוָה אֱלֹהִים אֶת-הָאָדָם, עָפָר מִן-הָאֲדָמָה, וַיִּפַּח בְּאַפָּיו, נִשְׁמַת חַיִּים" בראשית, ב, ז

למי מיועד הטיפול:

IPEC - השיטה מטפלת במחלות פסיכוסומטיות הנובעות מטראומות, פחדים, דיכאון, חוסר ביטחון או חוסר אהבה עצמית, אמונות תפלות, אלרגיות וכל קושי אחר המחליש את מערכת החיסון שלנו, מוצא ביטוי וריפוי בשיטה ההוליסטית-אנרגטית.
הטיפול עובד ברמות האנרגטיות של האדם, ברובד הלא-מודע ולכן השפעתו היא לא תמיד ניתנת לתפיסה, אך לרוב המטופל מרגיש שינוי שחל בו מייד לאחר הטיפול. לא תמיד אפשר להגדיר את השינוי במילים, אך ההשפעה רבה.
מספר הטיפולים הנדרש הוא אינדיבידואלי לכל אדם בהתאם למקור הבעיה ולצורך שלה "לקלף את הקליפות" המונעות ממנה לזרום עם החיים.
הטיפול אינו בא כתחליף לרפואה הקונבנציונלית במצבים חמורים של עזרה ראשונה או הדורשים לקיחת תרופות או ניתוח להצלת חיים.


* הטיפול אינו חושפני. אין צורך להתפשט.
* טיפול בילדים קטנים מלווה באמא.
* משך הטיפול בין שעה לשעה וחצי.
* מטפלת בנשים בלבד (מחילה מהגברים).
* הטיפולים מתקיימים בהר עמשא. מפה

 גלגל. הר עמשא
073-7292907
052-40464025


אתרים בנושא ריפוי טבעי:

I.P.E.C - Integrated Physical Emotinal Clearingשיטה בה אני מטפלת, פתחה לי דרך ליכולת לגעת בכל מה שהרפואה הקונבציונלית לא נותנת מענה, כמו ריפוי אלרגיות, טראומות מהעבר, מחלות פסיכוסומטיות שאין להן פתרון, יכולות למצוא מזור בשיטה זו. מפתח השיטה: ד"ר אורי קניג.
באתר תוכלו למצוא מטפל/ת הקרוב לביתכם.
www.ipecisrael.co.il


אתר של אמנון גלס - מידע רב על ריפוי טבעי, מקור מחלות, עזרה דרך צמחים טבעיים, שמנים וגם רקע למחלה מבחינה פיזית, הבנת משמעות הויטמינים, מינרלים, גננות, גידול טבעי ועוד....
אני אישית נעזרת המון באתר לריפוי עצמי ולמשפחתי.
ידע רב על ריפוי טבעי, מקור מחלות, עזרה דרך צמחים טבעיים, שמנים וגם רקע למחלה מבחינה פיזית, הבנת משמעות הויטמינים, מינרלים, גננות, גידול טבעי ועוד....


TEVALIFE - טבעלייף בריאות – האתר הגדול והמקיף בתחום הבריאות והרפואה, אלפי כתבות ומחקרים על ידי מיטב המומחים בארץ ובעולם, פורומים, אינדקסים ומחשבונים, רופאים עונים ...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה